Η ομάδα μας

Βασιλική Τσούτσου, Υπεύθυνη Ψυχολόγος

Η Βασιλική Τσούτσου είναι Ψυχολόγος, απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με αριθμό άδειας ασκήσεως επαγγέλματος 7509/20-7-2007, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδαγωγική Ψυχολογία από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει ειδίκευση στην αξιολόγηση και παρέμβαση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει προϋπηρεσία σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία όλων των βαθμίδων, σε εταιρεία επαγγελματικού προσανατολισμού, σε κέντρα αποκατάστασης παιδιών με αναπτυξιακές και μαθησιακές διαταραχές και στο Κ.Ψ.Υ. Αμαρουσίου. Επίσης, έχει παρέχει παράλληλη στήριξη σε μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού. 

Στα πλαίσια της συνεχούς εκπαίδευσης, έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικούς κύκλους στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία Παιδιού και Εφήβου, στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ομάδας, στην Παιγνιοθεραπεία και έχει επάρκεια στην χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων αξιολόγησης Νοημοσύνης (WISC-III), ΑθηνάΤεστ, Δυνατοτήτων και Δυσκολιών Συμπεριφοράς, Σχολικής Ετοιμότητας.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν παιδιά και εφήβους. Ενδεικτικά, ΔΕΠ-Υ και εκπαίδευση, Θεραπεία Συμπεριφοράς στις Διαταραχές Άγχους, Διαγνωστική Συνέντευξη, Διαχείριση του Άγχους εξετάσεων και στρεσογόνων καταστάσεων κατά την περίοδο του Εγκλεισμού.

 Γνωρίζει Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά σε πολύ καλό επίπεδο (C1) και έχει ολοκληρώσει τις τετραετείς σπουδές στη Νοηματική Γλώσσα.

Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων «Πέτρα και Νερό», εκδόσεις Σαββάλας 2011, και «Πάμε…Πανεπιστήμιο, 2007». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα μέσα από τις διπλωματικές εργασίες με τη χρήση του SPSS, εστίαζαν στην "Επιθετικότητα και τη διαχείριση θυμού σε εφήβους" (2006), και στη "Σχέση ανάμεσα στις γνωστικές λειτουργίες και τις βασικές δεξιότητες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας"  (2014).  

 Το θεραπευτικό της ενδιαφέρον εστιάζει στην συμβουλευτική γονέων, ενηλίκων, παιδιών και εφήβων καθώς στην παροχή εποπτειών σε συνοδούς παράλληλης στήριξης.

_________________

Ξανθίππη Μουλοσιώτη, Υπεύθυνη Λογοθεραπεύτρια

Η Ξανθίππη Μουλοσιώτη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πατρών (αριθμός άδειας άσκησης επαγγέλματος:2300) και έπειτα έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών  ΜΑ in Special Educational Needs από το University of East London (UEL) .

Έκτοτε έχει εργαστεί σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές, έχοντας αποκτήσει εμπειρία σε πληθώρα διαταραχών  όπως αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, διαταραχές φώνησης, διαταραχές ροής της ομιλίας, αναπτυξιολογικές διαταραχές, διαταραχές λόγου και μαθησιακές δυσκολίες. 

Έχει εκπαιδευθεί και στα 3 επίπεδα της μεθόδου φωνοθεραπείας Voicecraft, στην μέθοδο θεραπείας τραυλισμού Palin Parent-Child Interaction Therapy (PPCI) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σύγχρονων προσεγγίσεων.

Το θεραπευτικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στις αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, στις διαταραχές επικοινωνίας, στην αξιολόγηση και αποκατάσταση γλωσσικών και μαθησιακών διαταραχών. Γνωρίζει αγγλικά και γερμανικά. 

______________________________________________________________________

Ειδικοί Συνεργάτες

Άννα Καραβία,Μελέτη και μαθησιακή αποκατάσταση

Η Άννα Καραβία με βασικό πτυχίο Κοινωνιολογίας, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της σύμπραξης Πανεπιστημίου Πατρών και Λευκωσίας. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης, στο Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά συμμετείχε στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων. Εκπαιδεύτηκε σε στρατηγικές μάθησης από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.

Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίες εστιάζοντας στη δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος διδασκαλίας δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ολόπλευρη κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών.

Το ενδιαφέρον της είναι η κατάρτιση εξατομικευμένου και βιωματικού προγράμματος μελέτης των σχολικών μαθημάτων με στόχο την αυτονομία του παιδιού, ώστε να ανταποκρίνεται με συνέπεια στα σχολικά του καθήκοντα. 

Επίσης, αναλαμβάνει πρόγραμμα παρέμβασης μαθησιακών δυσκολιών προσαρμοσμένο στις μαθησιακές ανάγκες του κάθε παιδιού. 

 

____________________________________________ 

Ελένη Ψάρρη, Εργοθεραπεύτρια- S.I.T

Η Ελένη Ψάρρη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στο ΑΤΕΙ Αθηνών και απέκτησε πτυχίο με βασικό τίτλο σπουδών στην Εργοθεραπεία.

Eίναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.) και βρίσκεται σε συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση. Κάποια από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι: Ειδική αγωγή-προσέγγιση για εργοθεραπευτές, Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Applied Behaviour Analysis- A.B.A), Αισθητηριακή Ολοκλήρωση.

Είναι κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος Εργοθεραπευτή από την Νομαρχία Αθηνών και είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.

_____________________________________________

Σμαράγδα Δημητρά, Ψυχολόγος-Τεχνική σύμβουλος

Η Σμαράγδα Δημητρά είναι ψυχολόγος, συστημική (οικογενειακή) και προσωποκεντρική ψυχοθεραπεύτρια και δικαστική πραγματογνώμονας με άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος. Έχει  αποκτήσει το βασικό της πτυχίο από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και έχει μεταπτυχιακή εκπαίδευση στον τομέα της προσωποκεντρικής θεραπευτικής προσέγγισης και στην συστημική – οικογενειακή θεραπεία. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στην ψυχιατρική κλινική του Metropolitan Hospital, διατέλεσε  επιστημονικός συνεργάτης της κλινικής Αγ. Νικόλαος και επιστημονικός συνεργάτης στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αναπηρία «Ελπίδα». Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε επιστημονικά συνέδρια, έχει παρακολουθήσει πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια (ενδεικτικά αναφέρεται: Τεχνικές Συνέντευξης Ανηλίκων Μαρτύρων /Θυμάτων Κακοποίησης) και συμμετείχε στη συγγραφή του βιβλίου «Λεξικό της Ψυχολογίας», του Ν. Παπαδόπουλου, εκδόσεις Σύγχρονη Εκδοτική, 2005. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχιατροδικαστικής Εταιρείας και πραγματογνώμονας στην εισαγγελία Αθηνών.